Wednesday, November 10, 2010

Aku kena buat pilihan

Pada 04/11/2010 aku menerima panggilan dari Unit Naik pangkat En.Asri kerana perlantikan 34 yang terkemudian dari perlantikan 41ku. Aku diarahkan membuat rayuan ke SPP ..Rayuan ape aku tak pasti....Aku perlu membuat keputusan aku bertekad untuk menolak jawatan GB untuk selama 8 blan mengurus sekolah begitu penat..duit banyak abis ke bank, ke PPD, Mesyuarat tak abis2 kelim tak dapat langsung.............elaun 100.00 cola 100.00 minyak kereta sebulan 500.00 sewa rumah 150.00 ke luar quaters untuk berjima 150.00 tampung minyak. Dlm seminggu 2 ke 3 kali balik menjenguk rumah seorang2 meredah hutan simpan Bera 1jam perjalanan amat menakutkan......keselamatan dari kecelakaan ...hampir dilanggar segerombolan kerbau amat menggerikan ....kini aku dalam delima.....................kesih kiniatan kini semakin terganggu sakit sana sini setiap hari...hanya allah saja yang mengetahui apa dilalui kini............semoga allah melindungi dan memberkatiku....................Semoga aku diberi kesudahan yang baik dalam perjuangan yang aku lalui.

No comments:

Post a Comment