Saturday, May 8, 2010

AMAT MENGEJUTKAN

Pada 05/05/2010 aku diberitahu cik S tidak dapat hadir kerana ada apment doktor. Jam 8.00 aku mengadakan pemantaun ke kelaa s di tingkat 3 turun ke tingkat 2 terus menghala ke thn 1. Semasa di tingkat 3 aku nampak Pn M termenung di hujung koridor ,,, pada fikiranku dia memerhati pelajar di bawah......Tiba2 aku di sapa apabila bertembung dgnnya yang menghala ke thn 1 ,,Cikgu boleh saya nak jumpe ada hal penting,,,tiba di bilik saya dia minta izin pintu biliknya ditutup , tiba2 saya dipeluk dan cikgu M terus menanggis,,,,cikgu tolng saya....saya amat tertekan tak boleh fokus dgn kerja saya...fikiran saya terganggu.saya hanya memelok dan meminta dia bersabar dan ceritakan apa halnya....setelah dia tenang barulah saya meminta dia bercerita tentang suaminya telah menghwini cikgu S yang juga teman sekerja yang juga kawan rapatnya sejak 5 bulan lalu. Saya juga tergamam dan tak menyangka yang peristiwa begitu berlaku pada staf saya yg baru dikenali sejak Februari 2010. Kini saya terpaksa menyelesaikan kes tersebut demi kebaikan semua yg terlibat............

No comments:

Post a Comment