Wednesday, May 12, 2010

BERITA SEDIH 12/05/2010

Aku sendirian , jam hampir 10,00 mlm baru nak tidur telefon brbunyi ,suara kak asmah aku mulanya seronok ingat dia nak bersembang , aku terkejut dia mengatakan aanak lelakinya yg no4 meninggal dalam latihan tentera kerana lemas. Aku menangis sendiri kerana teringat si bujang suka makan ikan patin masakan makcik lipah...kali akhir dapat lihat wajahnya ketika ke majlis kahwin anak sulung kak asmah,,,aku masak patin mungkin dia merasa makanan itu buat kali terakhirnya semuga rohnya dicucuri rahmat. Telefon abg aji cadang nak pi ziarah namun sekali lagi aku terperanjat cik abg memberitahu jiran se taman en mus tlh meninggal dunia cik abg sedang mengurusnya di hospital.........kesian anaknya masih kecil dah kehilangan bapa tercinta.....satu lagi payung emas buat wanita yg sudi berpoligami...jika itu takdirnya.......................membela janda yg perlu perlindungan suami..............aku terganggu tidur spg mllm esok 13/05/2010 akan mengadap PPD selesai isu 2 guru, memandu sendiri dlm keadaan batuk, selsema dan krg tidur ajak PT Ani pegi buat teman.Ambil APC Mat Sirat & Hasbullah berjayaaaaaaaaaaaaaa............ada calon dijanjikan kecewa tiada rezeki...apa nak buat.........Blek pggil cikgu S buat surat ikut draf PPD.....jumaat mengada En Zainureen ketua sektor urus pindah segera..........Jumaat ambil bahan audit

No comments:

Post a Comment