Thursday, February 3, 2011

3/2/2011 genap 1 bulan di SKTL

Tugas di mana2 tetap sama.....tiada erti senang ...relex dan tidak bersungguh-sungguh. Hari2 aku balek jam 3.00 atau 3.00 lebih...banyak nak dibereskan...begitulah rutinnya di mana laluan kita berada jika kita rasa kita mahukan gaji kita setimpal dengan kerja,,,,,SKTL 4 tingkat murid 634 0rg guru 53 org itu berbeza dengan sk melati hanya aras 3. Kini sakit lutut semakin bertambah kritikal......31/11 tarikh akhir period bln 12 takde 1 takde susah hati takut...accident parah aku kini mencecah 51 tahun tinggal 1bln lebih namun kini lega 02.02.2011 tande utk dtg period aku bersukur.....

Seharian aku duduk memerap di rumah menyiapkan profil akademik jadual program kecemerlangan, jadual pemantauan ,jadual penghantaran buku latihan dan draf perubahan tuga2 baru guru setelah 3 org guru disahkan bertukar....esok 4/2/2011 Muaz anak sulung adik ipar bertunang masih muda 24 thn namun telah bertemu jodohnya jalankan aje....

5/2/2011 sepatutunya aku menggantikan guru besar ke majlis penyampaian anugerah kecemerlangan upsr 2010 bersama datuk shakar di dewan mentakab ,Aku meminta tlg cikgu Aminudin menggantikan aku syukurleeedia sudi

No comments:

Post a Comment