Thursday, February 3, 2011

03/02/2011 Khamis Genap 1bln di SKTL

Pejam celiK-pejam celik arini genap satu bulan aku bergelar GPK 1 SKTL. Tidur sentiasa leawat dan bangun seawal 4.00 untuk jika terdaya untuk bersolat tahajjud. Kadang kala mata tak mahu lelap nak bangun semua anggota terasa sakit ....lutut sakit tumit sakit ....ditambahpula 2 bulan sejak 31.11. aku tidak dikunjungi....putaran,,,yang normal...Fikiran agak bercelaru takkan seusia menjangkau 51 trhn pada 15/03 kelak aku...oh sungguh merisaukan...manalah tahu...jika terjadi aduhhhhh. Aku bersabar,,,membeli krim utk kempiskan perut....menjelang 01.02.2011 muncul tanda periodnya akan mari lega sedikit kepalaku....alhamdulillah...Begitulah nasib org perempuan banyak fikir....badan sakit otak sakit.

Kini seharian duduk menyiapkan kerja yang tak ada noktahnya....pada 04 nak balek Melaka kahwin dan bertunang Muaz anak buah patutnya pada 5.2.2011 aku kena ganti GB ke Majlis Kecerlanngan UPSR di Dewan Mentakab syukur;lah cikgu Aminuddin sedia menggantkan aku...kalau ikutkan tak berdaya nak balek krg sihat kaki ke lutut sakit....

No comments:

Post a Comment