Wednesday, June 16, 2010

16/06/2010 Ke SK Rompin

15/06 aku membuat persiapan utk masakkan ikan patin buat Ani, Mlm gangguan tidur j1m 1.30 pagi kia panggil minta tlg org rumahnya diganggu ,,,,ketakutan pindah ke rumah Li ...aku nyatakan esoklah selesaikan masalahnya....lepas itu aku sukar tidur............tak tau bila aku terlena dlm keadaan resah sakit dada akibat makan nangka dan minum nascafe mlm sakit luluhati yg menakutkan aku krna keseorangan..syukur ada bio sirih & antik digosok akhirnya tidur shgga 6.20 pagi bersiap utk ke rompin. Agihkan lauk utk ani dan mangkuk tingkat untuk pekerja pembersihan prmpuan....letak di bilik masak...

8.30 bergerak ke Rompin di pandu Sal...bersembang menceritakan pengalaman sendiri dan memasukkan suntikan motivasi agar dia pandai menyesuaikan diri di tempat baru...sesekali dia berkata mungkin tiada bahagia lagi buat dirinya aku memberikan kata-kata perangsang dan semangat supaya ape2 yg dilalui dalam kehidupan adalah untuk diberi ganjaran yg lebih seandainya kita redha dan bersyukur dengan segala kebaikan yg dikurniakan allah. Smpai di sekolah 2.00 ptg ptg aku dah tak larat nak ke pejabat.
Petang Normah aur telefon bersembang panjang Isnin 20/06/2010 -22/06/2010 akan ke kursus di Rompin .

No comments:

Post a Comment