Monday, January 3, 2011

03/01/2011 melapor diri di SKTL

Kini pagi Isnin 03/01/2011aku bersyukur kepada allahsubhanahuwataala kerana kini aku bergelar GPK 1 di SKTL ,aku menerima serahtugas GPK 1 Pn.Zaiton yang berpindah ke SK SG Gau, semua berjalan lancar. Semasa ucap tama buat permulaannya aku tidak bercakap panjang...masih ramai ibubapa di perkarangan sekolah menghantar anak thn 1 memulakan sesi persekolah . Swot awal yg aku k/pasti ialah hari pertama kena diperkemas thn depan. Guru mengendalikan perhimpunan kena bersedia dgn maklumat kedudukan kelas , nama kelas, guru kelas membawa pelajar ke kelas, kedudukan Thn 1 kena dibuat di tingkat paling bawah. Kesesakan dipejabat kena dikurangkkan. PT kena bersedia untuk pungutan yuran yg dibuat pada hari persekolahan . Kaki tangat pejabat kena bersedia melayan pelanggan pda pagi tersebut.

Beberapa perkara yg ditinggalkan untuk aku buat...KG guru mungkin berubah..Jadual waktu baru kena disediakan......2.Mesy Kurikulum pertama laksana 10/01/2011 Isnin ,,,Pn.Mastura kan sedia minit lepas ...Agenda lain GPK 1 uruskan.3. Buka fAIL NKRA . fAIL SKPM dan lain2 3 penddrive diserahkan pada aku untuk dirujuk....Bertemu En Johari dari PPD Temerloh ,,,balik jam 2.30 ptg. Dapat Relex SETELAH 11 bln tak dpat senang hati bila tiada di sekolah kerana jadi gb...............

No comments:

Post a Comment