Thursday, December 23, 2010

21/12/2010 Unit Naik Pangkat

Jam 11.30 En Zulkifli Soh menanyakan tempat tinggalku..aku nyatakan di Taman Chengal dekat sekolah Tg.Lalang , dia membayangkan aku seperti akan di tempatkan di Skt sbg GPK 1, Aduh agak menyakitkan namun begitu aku redha yang pasti akun dapat balek ke Tloh kerana aku merasakan kesihatanku kini semakin terganggu..malam sakitnya sehingga menggangu tidurku. Jam 2.00 @ 3,00 pagi terbangun tak boleh tidur lagi,,,,,siangnya aku kena kerja aduh begitulah keadaannya.......Jadi tanpa gelaran gb tidak menyebabkan aku rasa terkilan ape yang penting aku dapat jaga kesihatanku.......
22/12/2010 seharian aku ke tloh dan mentakab mencari alat siaraya yang ingin dibeli...lepas zohor aku ke mentakab sambil bayar bil tel aku ke kedai stanmark auto accessories & video TV service di Mentakab dan berkenan dgn model berkenaan. RM 800.00 dapat set speaker dan microfon yang canggih untuk SK Melati. Walaupun aku penat ke sana ke sini namun aku gembira melakukannya demi dimanfaatkan oleh warga sk melati yang akan aku tinggalkan pada 1hb Jan 2011 nanti. aku relex di rumah sejak 21/12 ptg hingga 24/12/2010 namun aku masih mnjlkan urusan yang patut aku berekan.

No comments:

Post a Comment