Monday, March 22, 2010

TAKLIMAT ABM KALI PERTAMA 22/03/2010

Jam 8.00 aku dihantar suami ke SK Bandar Tun Razak, tiada GB2 sek lain aku terus ke kantin bersarapan. Beberapa ketika tibalah GB2 lain untuk bersarapan. Taklimat di tingkat 3. Aku gembira bertemu GB di 22 sek lain di Daerah Rompin, aku diucap selamat datang oleh En Ramlan Fasilitator yang begitu garang bunyinya dalam memberi taklimat,....dia berkata guru besar baru jangan terkejut dengan caranya......seperti tidak mengambil kira perasaan GB2 yang tahap ICTnya lambat dalam mengikut sesi taklimatnya.....aku berbagai masalah ..debaran takut tak dapat menyiapkan kerja berlegar difikiran kerana ada2 aje problem pada data axsess namun aku tetap tekun dan sabar membuat sendiri kerja disamping bertanya GPK kg Aur,,,,apabila ditunjukkan kepedanya tiadalah kesalahan yang ketara..jam 1.30 aku sampai kembali di Melati.

Jam 3.00 aku ke pejabat, bersembang dengan Ani PT dan Suraya Pra tentang pembelian bahan PRA, carta dan bil bernilai RM 1,500.00 LEBIH oleh En.Hafizan Cikgu Pra, aku mengigatkan agar bil diselesaikan secara berhemah.....elakkan penyelewengan dan salah guna kewangan Kerajaan.

Jam 5.00 ptg ke pondok Jaga ,,,,,,,tanya masalah yang timbul rentetan aku menyatakan pada Abi nak kerja..kerja tak nak kerja berhenti....Pak rahim terkilan kerana Abi menyatakan hal tersebut di khalayak ramai di Masjid pada hari Jumaat 19/03/2010......Aku jelaskan punca percakapan kerana dari Pak Guard sendiri kata nak berhenti masalah gaji.........Aku mengigatkan mereka marahkan nyamuk jangan kelambu dibakar.............baiki diri buat yang terbaik pasti gaji haaaaaalal...............jam 5.20 baru balek.

Mlm telefon AZIAH masalah borang penerimaan KWAPM ...........Baca blog aku tak kuasa nak fikir soal perlantikan DG 41 ATAU gb 34 ..................yang pasti aku redha tanpa jawatan GB JANJI AKU BAHAGIA DI MANA2 DI BUMIMU YA ALLAH..............DENGAN REZEKI YANG ENGKAU REDHO.......................AMIN.

No comments:

Post a Comment