Sunday, August 1, 2010

KEHADIRAN WARGA MELATI KE RUMAHKU 23/07/2010

KAFA SK MELATI berjaya mewakili Zon Muazam ke Peringkat negeri yang akan berlangsung di Sek Agama Felda Lakum. Seramai 13 orang murid terlibat sbg peserta,,,Semua murid dan ustazah Rusmani GB KAFA sekeluarga, Ustazah Zaitun dan Ustazah ?menginap di rumahku...Bersempena kehadiran En.Ohman sekeluarga ,Cikgu Yunus sekeluarga. Ust & Ustaz Anuar aku mengambil kesempatan mengadakan majlis bacaan Yasin dan Tahlil bersama warga surau Taman Chengal. Alhamdulillah bemenukan ikan patin tempoyak, rabu sambal,ulam petai,ikan kering rezeki yg dihidangkan membuka selera warga yg hadir. Sarapan pagi aku memesan nasi lemak dan meehoon. Setelah mereka berangkatn ke Lakum aku dan abg aji tidur, merehatkan badan yang keletihan namun aku seronok melaksanakan aktiviti itu............syukur aku pada allah dgn kerjasama jiran berhampiran semua berjalan lancar...Amin

No comments:

Post a Comment