Monday, December 6, 2010

sibuk tak abis2

MESYUARAT SEKOLAH CEMERLANG DAN BERPRESTASI TINGGI

Selepas tamat menghadiri Kurus di Permain In Kuala Terengganu mulai 22 November - 25 November aku bercuti pada 26,27 dan 28 dan Isnin 29 aku ke sekolah untuk bertugas. Dimejaku penuh dengan pelbagai dokumen untuk dibaca dan diambil tindakan. Aku merujuk surat untuk menghadiri Mesyuarat Sekolah SBT. Pelbagai bahan diminta bawa laptop, marakah pep dalam dan UPSR 2010,SKPM 2010 san Annex. Aku tak tau apa itu annex tak pernah dengar aduh apeni ....risau...namun aku tak kisah. Meminta bantuan GPK 1 En.Zuraidi aku dapat menyiapkan dokumen untuk dibawa. 1.30 AKU bergegas untuk balek ke Tloh ada mesyuarat di Bilik Mesyuarat Utama Wisma Persekutuan Tloh. Dalam kelam kabut mengejar masa aku tersalah arah kiblat di surau berhampiran Kg Pangsaenam .Aku kena sembahyang semula. Kami sampai di Bilik Mesyuarat jam 3.30 ptg ...namun aku kecewa mesyuarat hanya berkaitan sukan milo di mentakab pada 5.12.2010 di Mentakab .Taman Chengal tiada wakilpun dalam semua acara....Lepas mesyuarat jumpa cikgu Din minta pandangan pelantikan aku namun di minta ke SPP.

No comments:

Post a Comment